Změna plánu

26.07.2011 04:30

Někteří z vás už to ví a někteří se to dozví právě teď! Udělala jsem ve své letošní letní výpravě trochu pořádek a konečně doplánovala celou cestu... Velká změna je zrušení výpravy do USA do NP, protože se mi nedaří nikoho k sobě sehnat a samotné se mi do takové krásy nechce! Jistě se do národních parků ještě podívám a s někým, kdo to ocení tak jako já! Mým plánem je zůstat zde ve střední Americe. Nakonec v Aprovace nebudu tak dlouho jak jsem předpokládala, protože chci také vidět okolní státy a od půlky srpna mám domluvenou práci na měsíc v Hondurasu. Do druhého sprna budu zde v El Valle, pak se zabalím a pojedu na sever přes celou Panamu, Kostariku, Nicaraguu a Honduraz. Na tuto cestu mám 18 dní a chci stihnout navštívit ta nejzajímavější místa.Pak už mě čeká mesíšní práce v hotelu pro batůžkáře přímo na pláži u karibiku. Trochu skok od němých orchidejí k cestovatelům do hotelu :) Strašně se těším. O měsíc později se přemístím do Guatemaly, přeletím do New Yorku, kde strávím cca 4 dny a poletím domů, do naší krásně země! No tak co na to říkáte? To je skoro ještě lepší plán než ten původní, ne? :)