Leto 2011

07.07.2011 22:14

Letošní plán cesty je trochu komplikovanější než ty předešlé, to protože koupené letenky mi zůstaly jako památka na předchozí vztah a já po Erasmu, totálně bez peněz měla vyrazit na tři měsíce někam do Ameriky… Kdybych tuto situaci začala řešit včas, možná bych našla lepší řešení, ale vlastně jsem nakonec spokojená s plánem letošního léta a doufám, že vše vyjde jak má!

Nejprve let přes Kyjev do New Yorku, odtud přes Dallas do Guatemaly. V Antiguě, bývalém hlavním městě Guatemaly začíná letošní výprava. Týdenní kurz španělštiny, čtyři dny u známého a tolik milovaného jezera Atitlán a pak už jen cesta do neznáma. Přejezd autobusem z Guate do Panamy, kde bych se měla zdržet 6-7 týdnů v organizaci Aprovaca, která se zabývá rozmnožováním a záchranou endemitických druhů orchidejí. Jde o dobrovolnickou činnost, kterou jsem si vybrala s ohledem na mé studium a také proto, abych se naučila, jak probíhá in-vitro kultivace. No a na závěr mám strávit měsíc v USA, konkrétně na západě, ve státě California, ale prozatím to vypadá na těžkou improvizaci. Plán je navštívit vybrané NP, ale samotné se mi tak úplně nechce, takže stále je ještě čas sehnat nějakého parťáka na cestu! Takže cestě zdar!